SIGNING Brand Movie
SIGNING Ltd.
Brand film for SIGNING Ltd. The business is introduced using an arrow motif, in line with the company's philosophy of ""being a beacon for the times."" The movie seamlessly expresses the company's achievements, its philosophy and the content of its services. The film was produced with an awareness of the need for a gradual and rapid change in expression, with animated pops for the parts that need to be told, and vigorous expressions for the parts that need to be energetic. The fusion of the client's own drum performance created a movie with full of energy.
SIGNING社のブランドムービー。 「時代の道標になる」という企業理念に則り矢印をモチーフに事業紹介を展開。 自社のクレデンシャルムービーにしたいという要望から、実績と彼らの持つ哲学、サービス内容をシームレスに表現。 語るべき箇所はアニメーションでポップに表現、勢いが必要な箇所は勢いよく見せる表現の緩急を意識して制作。 クライアント自ら打ち込んだドラム演奏との融合で、勢いのあるムービーに仕上がった。